25 Ekim 2013 Cuma

Her Güne Bir Kombin











Bu kazak ,bu şort ve bu bot tam bu havalara göre bir kombin benim için. Bir de deri mont giyiceksin üstüne hem rahat hem şik. bordo kazağı bir çok yer de bulabilirsiniz sanirim. Ya da benim en sevdiğim yöntem erkek reyonundan almak ve h&m görmüştüm sanırım. Sorta gelince ben çok sık kullanmadigimdan piyasa arastrmasi yapamadım nerede bulabilirsiniz bilemiyorum o yüzden :( ama ayakkabıyi sorarsanız Zara da benzer modelini görmüştüm sanırım.



Eteğin aynısı Zara'da var ve 80lira diye hatrliyorum. ,gömlek Stradivarius'ta Bershka da bulabilirsiniz. Ayakkabıyi ise h&M de gördüğümü hatirliyorum. Kolyenin benzerini bir çok mağazada görebiliceğinizi düşünüyorum.







Havalar daha soğumadi kar kış yok ama ben kış moduna girdim. Kalın bir gömlek ki h&M de bir kaç seçenek buldum kendime. Deri pantalon ve ya tayt ki terkos ta bile bulabilirsiniz sanıyorum. Montu ise Zara'dan severek takip ediyorummm. Şapka için kendin yap projem var bi soğuklar başlasın ;) Saati ise çok begendim bileklik ne taksam ya da takmasam mi stresinden kurtarıyor.  Telefon kılıfına gelirsek Batman oldukça seven biri için çoook şirin bir kap :))) Çanta öğrenciler için surr çantasıyla bile şık olunabileceğinin kanıtıdır bence. Son olarak ayakkabının çok benzerlerini Zara ve Derimod'ta gördüm. 
Bütün fotoğraflar fashionista.com dan alınmıştır. 
Umarım yapılacağınız kombinlere yardımcı olabilmisimdir :) Herkese iyi haftasonları:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder