14 Ocak 2014 Salı

Sephora İndiriminden Aldıklarım

Herkese merhaba.
Sephora indirimini duyunca bende birşeyler almak istedim. Burgendy smokey 4lu far palet, siyah jel eyeliner, pembe ruj ,beyaz göz kalemi ve dudak balmı aldım. Yukarıda resimlerini görebilirsiniz.
Far paletini denedim. Bu renkte far arıyordum indirimde olunca kaçırmadım  aldım denedim. Sephora'nın 4lu paletlrinden bende bir tane daha vardi o yüzden yapısına aliskindim. Uygularken çok dokuluyorlar ama oradah gördüğünüz rengi elde edebiliyorsunuz.
Jel eyeliner a gelirsek. Beni hayal kırıklığına uğrattı. Pigmentasyonu çokj zayıf. İnce bir tabaka siyahlik veriyor sadece. Maybilline siyah jel eyelinerı varken onu kullanacağımı hiç sanmıyorum. Fakat koyu renk makyajlarda göz bazı olarak kullanılabilir.
Yes To markasının dudak balmını da kullandığım süre zarfi içerisinde begendim. Pembe ruj ve beyaz göz kalemi ise daha denenecekler listesinde. Bu far paletini begenenler takipte kalsın bi suprizim olabilir
Mutlu günler :)

Posted via Blogaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder