2 Kasım 2014 Pazar

Hayat, Amaçlar ve Gelecek

Ben 21 yaşındayım. Eğer beni başından beri takip ediyorsanız 16-17 yaşında blog yazmaya başladığımı biliyorsunuzdur ve evet o zamandan bu yana hep bir şeyler değişti moda ile ilgilenirken makyaja geçiş yaptım. Hala ilgimi kaybetmedim modaya çünkü bu da onun bir parçası sadece özelleştirdim ilgi alanımi diyeyim.

Ozellesirken avantaja sahip olduğumu düşündüm aslında çünkümoda demek hem çok iyi bir finansman hem de çekim alanı gerektiriyordu e bunları sağlamak benim su anki halim ile oldukça zor olduğu için ve madem bu işi iyi yapamadım makyajda nasıl olur bunu da çok seviyorum dedim. İyi ki de demişim benim için dönüm noktası oldu. Çünkü Youtube 'ta kendime bir kanal açtım ve video çekmeye başladım. Şimdi diceksiniz bu is finansman gerektirmiyor mu? Elbette gerektiriyor ama zaman icerisinde daha halledilebilir sorunları vardı benim için. Işık sistemi arka olan gibi.
 Elbette hayatınıza kattaginiz şeyler size bir şey kattığı gibi sizi biraz yipratabiliyor da. Beni su zamana kadar çok da yipratmamisti çünkü kendi halinde takılıyordum tabiri caizse. Fakat artık insan emek verip büyüttüğü şeyden azıcık da olsa birkarşılık bekliyor. Belki benim bakış açım yanlış bilemiyorum. Ama ilk başladığım zamandan bu yana ne isem o şekilde davrandım hiç ben öyleyim böyleyim demedim ve öyle davranmadim. Sonuç olarak geldiğim yere kendim geldim üzülerek, sevinerek ,şaşırarak fakat bu güne kadar beni bu denli şaşırtan bir yorum görmemiştim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder