16 Kasım 2014 Pazar

Biri Project 10 Pan Mı Dedi?


Herkese merhaba,

Bugün biraz benim için ilk olacak bir şeyden bahsedelim. Son zamanlarda alışveriş videoları ,postları arttıkça ürün bitirme ile ilgili konuları da görmeye başladık. Pek tabi artık tüketebileceğimizden daha fazlasını aldığımızda elimizdekileri de bitirmek istiyoruz. Ben son zamanlarda çok alışveriş yapmasam da yeni denemek istediğim zirilyon tane ürün var. Bunları almak için de bekliyorum çünkü hep bir şekilde ben de muadilleri var. E peki ne olacak dedim yeni ürün alasım da gelmiyor tabi çünkü artık koleksiyonu koyduğum kaplar küçüldü gözümde :D Biraz boşaltma zamanı geldi.


Ben sadece makyaj ürünü koymadım tabi. Hatta far koymaya korktum çünkü hiç birini bitirmeye yaklaşamamışım. Belki bir gün eğlenmek için bitirme listesine koyabilirim, onun dışında beceremeyeceğimi düşünüyorum zaten.


9 ürün var ama Rival de Loop kapatıcılar iki tane :D

Şimdi bakalım neler varmış.






1- The Body Shop Body Butter - Mango

2- Avon Naturel Hair Spray - Kayısı

3- Avon Fas Argan Yağı İçeren Saç Serumu

4- Rival de Loop Natural Touch Concealer 01 numara

5- Dirty Works Concealer

6- Maybelline Pure Dream Bb Cream for Oily Skin- light

7- NYC Color Wheel Mosaic Face powder

8- Flormar 07 numara 5li far paleti

9-Avon ikili allık ve aydınlatıcı








1- The Body Shop'ın body butterı. Şahsen kendisini çok sevdim. Ben kokulardan bayılmayan biriyim kötü olmadığı sürece. Bu da öyle bir koku. Gün boyu kalıyor ve nemlendirmesini çok iyi buldum. Project pane koyma nedenim ise evde 3-4 tane vücut kremi birikmesi ve bu bitmeden diğerlerine başlamak istemiyorum. Eğer bunu ve o evdekilerden bir tane daha bitirirsem kendimi yine bir body butter ödüllendirebilirim. Koku olayını çok sevdiğim için ben almak istiyorum ama dediğim gibi koku konusunda hassassanız 200gr ürün kabusunuz olabilir.


Avon'un saç ürünlerini seviyorum. Gerçi en son Elidor aldım indirmdeyken onun gibi bir kokuları yok ama bence çeşitlilik açısından Avon fena değil.

Bu saç bakım yapı ve duş sonrası spreyi güzel bir kombo benim için.


Yağ kalıcı bir etki göstermese bile her gün kullanımda oldukça başarılı. Hem taramayı kolaylaştırıyor, hem kuruttuktan sonra da yumuşak olmasını sağlıyor hem de parlatıyor. Benim oldukça yeterli özellikler. Fakat evde bir adet daha yağ var bu bitmeden ona başlamyacağım.


Kayısılı sprey ise bugüne kadar kullandığım5. ve 6.şişesi. Gördüğünüz gibi üstünde fiyatı yazıyor çünkü sokak arası bir kozmetikçide bulmuştum ve kaçırmadım. Avon satmayı bırakınca ulaşma sansı bulamadım ben de ancak böyle aldım. Yağ kullanmaya üşendiğim vakitler bunu kullanıyorum. Parlatmıyor ama koku olarak ve tarama kolaylığı sağladığı için her zaman evde bulunmasını istediklerimden. Yine de evde ki tüm saç ürünleri bitene kadar savaşacağım ve yeni bir ürün deneyeceğim. 





 Rival de Loop kapatıcı. Aslında buna pek kapatıcı dememek lazım daha çok aydınlatıcı. Çok hafif yapılı ve kolay dağılabilen likit bir ürün.
Aslında olmazsa olmaz bir ürün değil ama ben aydınlatıcı olarak kullanmayı çok seviyorum. O nedenle biri bitmeden diğerini aldım ve şuan ikisi de hemen hemen aynı miktardalar. Bunları bitirip belki yeni bir ürün deneyebilirim.






Elime geçtiğinden beri severek kullandığım bir kapatıcı. Ancak benim çabuk sıkılma huyum nedeniyle kenarda bekleyen kapatıcıların arasına geçmemesi için bunun en azından kapatcı olan kısmı bitmeden yeni bir kapatıcı alınmayacak! Correcter bölümünü nedense ben çok beğenemedim çünkü ikisinin yapısıda aynı üst üste kullanıldığında göz altında bir ağırlık yapıyorlar. O nedenle yeniden almayı düşünüyordum ancak bu özelliği nedeniyle 'benimle değılsın'.





Maybelline Pure Dream Bb Cream; light rengi gördüğünüz gibi yarım ton falana bana açık ancak yüzde bir süre durunca renk eşitliğini sağlıyor ve orta kapatıcılıkta olduğu için seviyorum. Normalde elimde bulunan diğer bb kremler ile hem renk hem de yapı sorunu yaşadığım için bu güne kadar kullandığım en iyi bb krem. Yağlı ciltler için olması da etkili olabilir diye düşünmekteyim. Aynı zamanda bende herhangi bir sivilce problemi de yapmadı.
İçinde görünmese de ışıltılar olduğunu düşünüyorum. Çünkü diğer ürünler ile karşılaştırdığımda ışığı daha çok yansıttığını söyleyebilirim. Niye bitirmeye çalışıyorum çünkü Maybelline. Elimde hazır hayvanlar üzerinde deney yapan markalar oldukça azalmışken bunu daha çok evimde barındırmak istemiyorum.






Aslında bitirmek istemediğim ancak zaten her gün kullandığım için bitecek olan bir ürün. E hal bu olunca bu listeye de girdi tabi. Aslında NYC'nin öyle her ürünü güzel olmasa da ben bu pudrayı kullanmayı pek sever oldum. Yüzümün yapısı gereği inceltilmeye ihtiyacı var ve direkt gölge yaptığımda istediğim sonucu alamıyordum. Şimdi önce bunu kocaman bir pudra fırçası ile saç çizgimden yanak ortama kadar uyguluyorum. Zaten renk olarak tenime çok iyi uyduğu için hiç fazla durmuyor. Daha sonra üstüne The Balm Bahama Mama'yı uyguluyorum ve yüzüm artık daha ince :)


Fotoğrafta görüldüğü gibi kendini belli etmiyor. NOT: Bu makyaj ile ilgili bir yazı yazacağım.



Ayrıca klasık turuncumsu bronzerlardan sıkılanlar , ten rengine yakıştıramayanlar için bunu önerebilirm.




Son olarak  bu allık ve aydınlatıcıyı ne kadar sevsem de yeni allıklar aydınlatıcılar denemek için bunları bitirmeliyim yoksa nasıl alırım Tha Balm'ın aydınlatıcısını:)




Evet benim project 10 pan ürünlerim bunlar. Umarım bittiği zamanda sizlerle paylaşabilirim. Benim amacım; bunlar bitmeden kendilerine benzer ürün almamak. Yoksa bence far felan alınır yani :D

Neyse efendim. Ben vakit buldukça bu şekilde yazacağım.

Sizin bitirmeye çalıştığınız ürünler var mı ?

3 yorum:

  1. Hadi bakalım, kolay gelsin!

    YanıtlaSil
  2. Renkli kozmetikler zorlayacak seni. Bitmek bilmiyorlar :D Yine de kolay gelsin ^_^

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Melis yanlış görmediysem YouTube'daki videolarını silmişsin ve tamda ben seni yeni keşf etmişken :( Sesin ve yüzün cok güzel.

    YanıtlaSil