31 Ekim 2013 Perşembe

Ombre Saç ve Ben

Herkese merhabaa:)
 Ombre saçlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben şimdilik kendisiyle ciddi düşünüyorum. Saçlarımı boyatma kararı aldım ve ombre olsun istiyorum. Önce benim suanki halimi görüyorsunuz.

Diplerim kendi saç rengim ama sarılarımın daha dengeli ve hoş durmasını istiyorum öncelikle. Aşağıda istediğim saclari görüyorsunuz.
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
Bu 7 saç renginin birbirinden farkı yokmuş gibi gözükmüyordur umarım çünkü sıcak tonlardan mi geçsin direkt sarı ya mı geçiş olsun yada saç diplerimi de mi boyatsam bilemiyorum. Ben şuan hepsini yaptirabilcek potansiyeldeyim. Yorumlarınizi bekliyorum. Herkese iyi günler :)

2 yorum:

  1. yaptırdın mı bilemiyorum saçını en son kestirmiştin zaten 1den 5e kadar olan saç renkleri yaşını olduğundan daha büyük gösterebilir doğal sarı tonları daha güzel olur benim doğal saç rengimde seninki gibi belki 1 ton fln daha açık ben şu boyaya katılan oksidan suyunı sürüp beş on dk bekeyip yıkadım baya açıldı saç rengim herkes doğal sanıyo kimide beğenip hangi renge boyattın diye soruyolar :D ama azcık yanabilir dikkat etmek lazım hoş boya olduktan sonra her halukarda yanıyo çok bekletmemek lazım bir müddet sonra ayarlıyosun saç rengine göre solunca yien yapıyosun boya masrafıda yok sr orayı burayı pislet şeyside yok rahat temiz zaten bi kaç kez açtıktan sonra artık hiç ellemiyorum arada dibi çok koyulaşınca diplere sürüp yayıyorm beş dk sonra yıkıyorum temiz iş:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ne güzel ben saçlarının tamamını boy atma gibi bir gaflete düştüm ve bu sebeple uçları suan sarimsi ama ben daha net sarı istiyorum. Yaptiramadim da tam istediğim gbi şimdilik olduğu gibi biraktim john ferda 'nin sarı saclar için olan ürünlerinde kullaniyim diyorum onlarda uzun vadede saç rengini aciyorumus sanırım :)

      Sil