9 Ekim 2013 Çarşamba

...Iste ben de gezideyim








Herkes defilelerde pozlar verirken ben marmara bölgesini çalışıyorum. Tekirdağ'dan başlayip İstanbul'un anadolu ve avrupa yakasiyla devam eden Kocaeli'nde bitecek bir gezi bu. Tüm sektörlerin inceleneceği, analiz ve sentez yapılıp potansiyel ve eksiklerini öleceğimiz bir planlama süreci bizi bekliyor. Bugün sizlere Tuzla-Gebze tarafından sesleniyorum. Dün Sarıyer sahilde,okulda ve Ayazmada çekildiğim bir kaç fotoğrafi paylaşacagim. Eğer ben kalem etek giymek istiyorum ama neyle gitsem bir tek topuklularla güzel oluyor demeyin bakın ben Vanslarimla giydim. Hem rahat hem de spor görünüm ölüyor bence. Bu haftalık benden bu kadar sanırım.Herkese iyi haftalar diliyorum.

2 yorum:

  1. gülümsediğin fotografa bayıldım nekadar dogal ve güzel

    YanıtlaSil
  2. ah teşekkür ederim :) bloguma yeniden uğramana sevindim :)

    YanıtlaSil