18 Ekim 2013 Cuma

Yeni Açtığım Youtube Kanalım

Son zamanlardaki postlarımdan anlayacağınız üzere makyaj yapmaya ve makyaj ürünlerine ilgim arttı. Uzun zamandır takip ettiğim insanlardan öğrendiklerim ve araştırdıklarımı aktardığım bir kanalım var benim de artık. Şimdilik üç video koydum dördüncüsü de yolda :) Eğer izlemek isterseniz buyurun buraya. Bu aşağıda gördükleriniz de Gratis ve Watsons indiriminden payıma düşenler :) Rimmel 'in indirimini kaçırdıysanız eğer üzülmeye başlayabilirsiniz. Stay Matte pudrası ve Stay Matte göz altı kapatıcısı gerçekten çok güzel. İndirimsiz halleri bile gayet uygun. Rimmel'in Kate Moss rujlarını da sevdim hem kalıcı hem de rengini dudağa verebiliyor. Her renginden edinmek istiyorum :P Hele, rujları seviyorum ama dudağımda hiç  durmuyor diyenler için Maybelline'in 14 saat kalıcı rujlarını deneyin derim. Color Tattoo farlar ise göz kapağı çabuk yağlananlar için iyi bir seçenek çünkü göz kapağı kıvrımlarınızda birikme yapmıyor. Ama renk verme konusunda biraz başarısızlar diyebilirim ya da benim tenimde yeterli rengi veremedi. Rocket rimeli ise övgüleri okuyup aldım ama memnun kalmadım Maybelline'in Cat Eyes rimeli ona kıyasla çok daha güzel. Neye göre diyebilirsiniz, Cat Eyes kirpiklerimi uzatıyor fakat Rocket ne uzattı ne dolgunlaştırdı benim kirpiklerimi. Golden Rose diplinerı beğendim, simsiyah eyelinerlar favori zaten benim için. Essense'in göz altı kapatıcısını beğenmedim. Bunca ürün içerisinde bir tek ondan memnun kalmadım. Çünkü kapatıcı dendiğinde tam kapatmalı benim için orta kapatıcılığa sahip bu ürünü sevmedim. Ama yüzünüzde lekeler yoksa ya da göz altınızda yoğun kapatıcılık istemiyorsanız kullanabileceğiniz bir ürün. Yapısı oldukça kremsi. Essense'in göz bazı güzel bence. The Balm'ınkini bulamayınca bunu deneyeyim dedim ve memnun kaldım.




 









 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder