6 Şubat 2014 Perşembe

Çabuk Günlük Makyaj

Herkese merhaba,
Bugün arkadaşlarımla Çengelköy'e gideceğiz. Sabah erken kalkıp hazırlandım fakat video çekeceğim diye de az kaldı geç kalıyordum. Geç kalacağım diye hızlı ve kolay bir makyaj yaptım, hemen saçımı düzleştirip çıktım. Bu arada saçımı kestirdim yorumlarınızı bekliyorum :) Şimdi gelelim makyaja.






Yüzüme bugün fondöten sürmek istemedim o yüzden The Balm'ın Balm Shelter'ını (light) ve Avon'un ivory bb kremi ile karıştırıp uyguladım.
Göz altına  Avon charming effect fair göz altı kapatıcısını uygulayıp Rimmel Stay Matte pudrasını da sürünce yüzüm neredeyse bitti. Gözüme Essence göz bazımı sürdüm sonra Flormar siyah waterproof göz kalemini alıp ince bir çizgi çizdim far fırçama gri mat bir far alıp dağıtma işlemini öyle yaptım. Gözümün altina da aynısını yaptım. Maybelline Rocket rimelimi sürüp göz içine Sephora beyaz kalemimi sürdüm. Rimmel pembe allıkla yüzümü renklendirdikten sonra Avon Creame Melon adlı ruju sürdüm ve hazırııımm :) Böyle uzun uzun anlattım ama kısa sürdü. Umarım beğenirsiniz.
Herkese iyi haftalarr :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder