13 Şubat 2014 Perşembe

Baeuty Edit ile Dougles Sevgililer Günü Etkinlği- Kalici Oje Uygulamasi

Herkese merhaba bugün sizlere Kanyon''daki Douglas mağazasindan yazıyorum. Beauty Edit' in sevgililer günü etkinliğindeyim vee kalıcı oje deneyeceğim şimdi:) önce size bugün ki ojelerimi göstereyim. Çünkü onlari da çok sevmiştim.
Douglas Kanyon 'da çalışan Rabia hanım sevgililer gününe özel olsun diye kırmızı oje ve küçük kalp susleri seçti benim için:) önce eski ojelerimi çıkardı Alessandro 'ya özel silikon torpu ile tirnaklarimi beyazlatti biraz şekil verdikten sonra base coat sürdü:) sonra beraber hangi kırmızı tonu secicegimize karar verdik. Ne tam cırt kırmızı ne de bordo. Sonra 2 kat geçtikten sonra üstüne gümüş ve pembe küçük kalplerden koydu. Ben bayıldım bu ojeye. 2 hafta durucakmis ve 2 hafta sonra çıkarmaya gideceğim.


Eğer sizde bu uygulamadan yararlanmak istiyorsanız, Douglas Kanyon'da Rabia Hanım'a yaptırabilirsiniz. Ücretleri 40-60lira arasında değişiyormus ve manikür dahil:)


Ben bu uygulamayı çok sevdim 2hafta içinde ojedeki değişimleri de burada gösteririm elbette:) 
Herkese iyi haftasonları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder