3 Şubat 2014 Pazartesi

Yatak Odalari ve Hayallerim

Herkese merhaba ,
Bugün size kozmetik dışı olan en büyük hobim dekorasyonla ilgili bir post hazırladım. Belki şu sıra istediğim gibi bir odam yok ama ileride yapmak istediklerim, şu an olsa çok sevineceğim birkaç detayı göstermek istiyorum.

Bu fotoğrafı ilk gördüğümde Hitchcock'un Psycho filmini çekerkenki ruh halini anlatan filmde eşiyle yatakları ayrıydı. Nedense aklıma o geldi. Ama ablası olan biri olarak ve yıllarca ve halen de aynı odayı paylaştığımız düşünülürse böyle bir oda şu an çok işimi görürdü.
Bunun aynısını istiyorum resmen pembiş pembiş en sevdiğim. Bu tarz yatak başları birkaç yılda bir kumaşla kaplatılarak odaya değişiklik katabilir bence. Her şeyden çabuk sıkılan bir insansanız benim gibi bu tarz kolay değiştirilebilir şeyler tam sizlik. Yastık sevdalısı biri olarak yastıklara bayıldım, komodine ise laf yok ! 
Evde sıcak tonları çok sevmem hatta turuncu renginden hiç haz etmem ama bu oda insana pozitif enerji veriyor gerçekten. Sıcak renklerin insanı olumlu etkilediğini yadsımamak gerek sanırım.
Bu odanın renkleri tam benlik işte o sallanan koltuk ise pek şirin ama benim gibi tombiş biri tavanı aşağı indirebilir :D risk almamak gerek :D
Bu oda ise hayal üstü bir şey. Böyle ıssız bir yerde küçük bir ev yapıp doğa içinde yaşamak, hayattan izole dertsiz tasasız bir hayat sürmek ancak dediğim gibi hayal üstü bir şey olabilir.
Sizin de ulaşması zor olan bir hayaliniz var mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder