26 Şubat 2014 Çarşamba

Pin Up

Herkese merhaba,
Bugün biraz pin up konuşalım.

'Sanatsal olarak pin-up , çekici ve güzel bir kadının nasıl olması gerektiğine dair görüntü veren idealize edilmiş kadın resimleridir. Bu tip ideal kadınların ilk örneklerinden biri, Charles Dana Gibson tarafından yaratılmış olan ve daha sonra Gibson kızı olarak da anılacak olanıdır. '

Bu tanım oldukça hoşuma gitti açıkçası, çekici ve güzel kadının simgesi durumundadır aslında. Kadının çekici özelliklerini vurgulayan kadını öne çıkaran bir olgudur fakat her ne kadar kadını öne çıkarsa da bir yandan seks simgesi de olmuştur 2. Dünya savaşı zamanında böyleymiş yani ayarı tutturmak gerek sanırım.
Peki bu akımın ilk örneği Charles Dana Gibson kimdir?

Resimde görüldüğü üzere saçları kabarık fakat dudakları belirgin gözleri ise dikkat çekici sadelikte.
Peki bu akımın devamında nasıl örnekler görüyoruz?





Böyle güzel teyzelerimizin olduğu bir akım. Şahsen LA Ink izledikten sonra bir pin up girl dövmesi yaptırmak istiyorum. Akabinde günümüzde bu akımı abartan (bence) bazı insanlar da yok değil.

Kendisi Youtube aleminde Cherry Dollfaces olarak bilinmektedir. Severim, takip de ederim ama Şu an gördüğümüzden daha fazla dövmeye sahip olması ve hayatını bu biçimde yaşaması biraz abartı geliyor. Fakat çok da iyi taşıyor, başkası yapsa bu kadar güzel durmaz herhalde diye sözümü bitiriyorum. 
 Şimdi gelelim benim bugün ki makyajıma.



Kırmızı rujsuz olmaz tabi ki ve kuyruklu eyeliner gerek. Ben kendimce bir şey kattım ve beyaz farla eyelinerın altına bir çizgi daha çektim. Siz ne dersiniz? Bir video ile desteklesem mi bu görünümü?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder