12 Kasım 2014 Çarşamba

Son Zamanlarda Yaptığım Makyajlar

Herkese merhaba.

İnstagram üzerinden paylasımlarin kolay olması nedeniyle oraya ağırlık vermek mantıklı geliyor ama blog bambaşka bir keyif. Buraya yazmak ve okunduğunu bilmek çok güzel.
O yüzden burada da son zamanlarda yaptığım makyajlari paylaşmak istiyorum.
Bir zamanlar ben bununla bir şey yaparım ki deyip aldığım kırmızı far ile gölge yaptım ve çok hoşuma gitti. Her ne kadar fotoğrafta görünmüyor da olsa göz pınarina hafif sarı far uyguladim. Tezatlik da bazen çok güzel olabiliyor muş. Eyeliner tabiki The Balm.

Biraz pembe ve kahve ile gölge biraz eyeliner ve koyu ruj. Sanırım her gün yapabileceğim bir makyaj. Ruj : Rival de Loop 18.

Zamanında olunup bitilen o Wet n Wild Comfort Zone 'un maalesef hakkını veremiyorum. Ancak böyle arada o güzel renk ile makyaj yapmayı seviyorum. 

Saçlarımı böyle dalgalı yapmayı çok seviyorum. Bir de kırmızı ruju sürdük mu tamamdir . Sacimi nasıl yapıyorum videosu için kanalıma:)

Hani usenir ya İnsan sabahın köründe göz makyaji yapmaya ışte o an böyle canlı rujlar sürerek usengecligimi kapatıyorum azıcık :) (ruj avon luxe-amour)

Suratsiz çıktığıma bakmayın bu göz makyajı favorim:)

Ve günü kurtalarn NYX soft Matte rujlar. Tokyo rengi bende var ancak diğer renkleri de merak konusu.

Biraz iddalı olmak arada sırada güzel oluyor. Ruj yine Rival de Loop 17. 

Bir kaç hafta önce her gün gölge+eyeliner geziyordum.

Koyu ruj sevdiğim anlaşılıyor mu? (Avon Ultra Color Matte Grape)

Videosuda mevcut olan canım Sleek - Oh so special ile yaptığım makyaj.

Olaylı zombie makyajim :D

Yaş atmisim bu makyajla sanırım :)
Ben son zamanlarda hep bu makyajlari yaptım. Siz nasıl makyajlari seviyorsunuz?


6 yorum:

  1. Hepsini cok begendim, cok zevklisin! Nyx tokyo yu sayende alacagim bende baska renkler var ve kalite olarakta begeniyordum zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Eğer yapi olarak begeniyorsan ve ten rengine gidecekse Tokyo almalısın:) fresh makyaj isteyince ilk elim ona gidiyor :)

      Sil
  2. harika makyajlar eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim :)

      Sil
  3. matte grape'in rengine bayıldım:)) gerçi sana ne sürsen gidiyor o ayrı mesele;)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba son resimdeki rujunuzun adını öğrenebilir miyim ? markası ne acaba cok hoş cok yakışmış

    YanıtlaSil