27 Ekim 2013 Pazar

Yeni Hafta Kombinleri

Merhabalaaar! 
Yazıma geçmeden önce şöyle bi Youtube'a girseniz beni destekleseniz :) Yorumlarınızı , eleştirilerinizi ve önerilerinizi çok merak ediyorum :)

Bu videolarımdan biri diğerileri için ise tık tık.

Pazartesi zorla gidilen okul ve iş için makbul bir kombin dantelli peplum bi üst rahat bir pantalon ve güzel bir bot. Göz makyajı ise doğal tonlarda. Aaa yok ben resmi bir yerde çalışıyorum diyorsanız bekleyin aşağıdaki kombinin ayakkabisiyla da şık bir görünüm elde edebilirsiniz.
Salı günü resmi tatil olmasaydı işte giyilebilecek mis gibi kıyafetler. Bence fıstık gibiler çünkü cekete ve ayakkabıya bayıldım :)
Haftanın ortası hiç canımız okula ise gitmek istemiyor amaaa bana bu ayakkabıyı çantayı verirseniz bir kez daha düşünebilirim. Bir çok marka bu gizli topuklu botları koleksiyonlarina ekledi bile. Buradaki Zara'dan.
Perşembeleri nedense severim. Sevdiğim güne de sevdiğim şeyleri ve rahat hissettklerimi giyerim. Sweatshirt vazgeçilmezimdir rahat geçirmek istediğim bir gün için. Şapkayı ise tiftik tiftik olup sinirimi bozan saçıma itaf ediyorum.
Geldik cumayaaa bugünün planı olan insanlar için güzel olduğunu düşünüyorum yoksa evde kös kös oturmak hiç de eğlenceli değil yine de akşam hoş bir yemek daveti olanlar ya da işyerinde şık olmak isteyenler için ilginç ve dikkat çekici bu elbise pek hoş ayakkabı ise stili tamamlıyor bence çünkü iddalı;)

Cumartesi için ise sizlere iki kombin sunuyorum bu kazak beni benden aldı çünkü oldukça rahat duruyor ve renkleri soft renkler. Cumartesi günü için arkadaşlarla yemeğe ya da kahve içmeye gidilirken giyilebilecek bir kombin onun dışında alışverişe gidicekseniz rahat hir aykkabıyla kombinlemek daha akıl kârı olacaktır:)
Cumartesinin 2. kombini ise bizi salıya götürüyor. Gömlek aynı fakat o rahatlıktan çıkılmış ve iddalı bir görünüme adım atılmış. Bunları ise akşam gezemelere çıkanlar için önerebilrim. Takılar ve ceket tercihi size kalmış :)
Pazar gününe favori ürünleri sakladimmmm. Çünkü sabah kahvaltı yapıp tüm günü gezmeye ayırabilirsiniz ve rahat kıyafetlerle bunu yapmak günü eziyete geçirmemiş olucaktır. Buradaki ayakkabıyi bulabilirsem alacağım sanırım :) Kombimlerin hepsi haftanin günleri içerisinde planlara göre oldukça değiştirilebilir gözüküyor brnce:)
Herkese simdiden iyi haftalar.
Kaynak : fashionista android uygulaması.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder