27 Ocak 2014 Pazartesi

Burgundy Renk Ile Makyaj

Herkese günaydın:)
Ben bu yazıyı yazarken siz uyuyor olacaksınız :D Kendi kendime güldüm bunu yazınca :D Neyse asıl konumuza gelelim. Bir izleyicim crease(gözün katlanma yeri) bölgesine yapılan gölgenin hep kahve, nude tonlarda mı olması gerektiğini sordu ve ben de hayır yaptığınız makyaja göre değiştirebilirsiniz dedim ve ne zamandır aklımda olan bu yazımda gösterdiğim bir makyajdan esinlenerek sorusuna da cevap vermek için böyle siyahlı gece - özel gün makyajı yaptım.
Lütfen kusuruma bakmayınız bu yakın fotoğraflar makyaj yapıldıktan uzun bir süre sonra çekildiği için kendini çok gösteremiyor olabilir. Fakat videosu yakın zamanda geleceği için çok fazla açıklama yapmama gerek yok :)




Son iki fotoğraf yapıldığı gibi çekildi. Yorumlarinizi bekliyorum. Herkese mutlu, güzel, sağlıklı haftalar :*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder