12 Nisan 2011 Salı

Son aldıklarım

Bu ojeleri Kadıköy'de bir bijuteriden aldım.Renkleri çok güzel ve açık gri ile koyu gri olanlar mat gibi duruyor.Tek katta bile muhteşem olduklarını söyleyebilirim.Tırnak çizgisi gözükmüyor.Sürdüğüm bir gün fotoğraflarını çekip koyarım.

Bu küçük çantayı da H&M'den kuzenim aldı bana. :)Yanımda diş fırçası,diş macunu,selpak,ıslak mendil,ruj,ayna,ilaç gibi şeyleri eksik etmediğim için çok kullanışlı geldi.Her şeyimi içine koyabiliyorum. :)

Bu yüzüğü de Taksim'den aldım.C&A'nın içindeki Six markası Galatasaray Lisesi'nin hemen karşısında dükkan açmış ve takılar birbirinden güzel,o kadar çok şey arasından tabi ki de çok zor oldu beğenmek,üstüne üstlük small yüzüklerden hiç kalmamıştı :( Ben de biraz bol gelse de bu kelebeği aldım.

Geçen hafta aldım Olay temizleyici jel,tonik ve nemlendiriciyi.Ben çok memnun kaldım bir haftada bile.Maalesef karma bir cilt yapım olduğu için(T bölgesi yağlı,yanaklar kuru)her ürünü kullanamıyorum.Watsons'taki kadın bana bunu önerdi,fiyatı da çok iyi olduğu için denemeden bir şey çıkmaz dedim.İyi ki de almışım çok memnun kaldım.Yüzüm artık yağlanmıyor ve yumuşacık. :)

Bu çantayı da Watsons'ın karşısında bir dükkan vardı oradan aldım,yanımda bir sürü şey taşıdığım için küçük çanta aldığım zamanlarda bilumum eşyalarımı bunun içine atarak daha rahat dolaşabiliyorum. :)
Alışveriş yaparken de çok işe yaradığını söylemeliyim.

Parfüm konusunda çok kararsız biri olmama rağmen bu parfümü ilk koklamamda beğendim.Sephora'da uzun vakit geçirdim parfümler yüzünden.Çünkü aklım bir de Jimmy Choo'da kalmıştı.Bu mu o mu derken geçti zaman.Sonra Jimmy Choo'dan yana kullanmak istedim tercihimi ama maalesef 40 ml kalmadığından bunu almak zorunda kaldım.Şans bu ya vitrine yakın bir yerden bir tane 40 ml çıktı ama değiştirme işi çok uzun süreceğinden bana bir sürü tester Jimmy Choo verdiler,yaklaşık 20 ml kadar:)Ee havalara uçtum diyebilirim.Yves Saint Laurent tam bahara uygun bir koku.Jimmy Choo ise ben burdayım dedirten cinsten:)

Bugünlük bu kadar :)


bd



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder