7 Mart 2014 Cuma

Günün Makyaji#1

Herkese günaydın:)
Bir Cuma gününe daha başladık haftasonu planı olanlar ya da kendine zaman ayırmak isteyenlerin en çok sevdiği gün sanırım bugün. Hava da güzelken bugün için bile bir plan yapılabilir sanki. Benim bugünlük planım alışveriş :) Biliyorsunuzdur Gratis ve Watsons %50 indirime girdi. Alınacaklar listemde bir sürü şey var fakat neleri alacağıma karar vermiş değilim. The Balm 'dan far paleti garanti ama hangisi ?
Neyse alışverişten sonra sizlere neler aldığımı niye aldığımı anlatacağım bir postum olacak. Gelelim bugünün makyajına.  üstüme yeşil ve krem ağırlıklı bir kazak giyince gözümde altın-yeşil-kahve tonlarını kullanmak istedim. Allığım bellli oluyor mu bilmiyorum ama şeftali tonlarında içinde pembe bulunan çok cici bir allık. Rujumla da uyumlu oldu :) Güneşli havada bu renk rujlar benim içimi açıyor :)

Güzel bir gün diliyorum hepinize :)




Kullandığım Ürünler:
Avon bb cream + L'oreal Lumi 
Avon 6li far
Maybelline Master Precise
Maybelline -Rocet
Avon Color Trend Flora Allık
Avon- Creame Melon ruj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder