9 Mart 2014 Pazar

Pazar Makyajı 4

Herkese merhaba,
Soğuk ve bulutlu pazar gününüz nasıl geçiyor?
Ben sizlere soğuk günlerin baş tacı koyu renk göz makyajımı göstereceğim. Bir önceki postumda The Balm'ın Voyage Holiday Face Palette 'ini aldığımı söylemiştim. Daha ikinci denememde bile palete bayıldım. Çünkü renklerin pigmentasyonu ve tonları tam benlik. Dün bordo tonlarda bir makyaj denedim videosunu da çektim hatta en kısa sürede yayınlayacağım. Bugün de askeri yeşil ve siyah tonlarını kullandım. Çok sevdiğimi söylemiş miydim? Evet abarttım fakat hak ediyor. Bu kadar rengin bir arada olduğu ve üstüne bir de allık şeklinde kullanılabilen rujları barındıran bu paleti sevmemek mümkün değil. Mesela Meet Matte 'ye ölüp bitmiyordum. Çünkü renkler ve duruş başka markalarda da bulabileceğimiz türdendi. Fakat Voyage bence 42 TL lik fiyatı ile (indirimde) sahip olabileceğiniz en işlevsel palet.
 Şimdi gelelim makyaja bu kadar övdün bakalım nasıl makyaj yaptın diyeceksiniz.




H


Fotoğrafların şebekliği yadsınamaz fakat umarım anlaşılıyordur makyajım.


Bu gördüğünüz çiçekli renkler ile bu görünümü sağladım. Eğer nasıl yaptığımı merak ediyorsanız aşağıda beğendim kutucuğunu işaretleyebilirsiniz. 

Herkese iyi günler :)

2 yorum:

  1. bu paleti ben de çok merak ediyorum. çok güzel olmuş! bayıldım..

    diyethalim.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım alma şansınız olur ben hala çok severek kullanıyorum renkler çok güzel :)

      Sil