23 Haziran 2014 Pazartesi

Garnier Göz Makyaj Temizleyici & Reval de Loop Clean and Care Göz Makyaj Temizleyicisi


Herkese güneşli pazarlar,
Bugün ki konumuz ' bu kadar makyaj yapıyoruz da nasıl temizliyoruz' olacak.
Ben genelde Dalin şampuan ile yüzümü yıkardım makyajdan eser kalmazdı , kalsa bile tonik ile kalıntıları temizlerdim fakat önce Reval de Loop Clean&Çare göz temizleyicisi ile tanıştım daha sonra ise Garnier'ın bana ulaştırması sayesinde tanıştım. Pek Garnier ürünü almadım son bir yıldır artık başka bir seyler denemek istediğim için , sonuçta hep aynı şeyleri kullana kullana yeni seyler kesfedemiyor insan. O yüzden de hem başka markalar denedim. Elimde iki farklı markanın temizleyicisi varken de performanslarını bjork karşılaştırmak istedim.
Rival de Loop' tan oldukça memnundum her ne kadar yağlı olsa da ağır makyajlari çıkarmada oldukça iyiydi hala iyi fiyatına göre (9.90TL) fakat Garnierlerle arlarinda sadece 1 tık fark var Garnier daha kolay çıkarıyor o da su şekilde Reval De Loop'ta 5 kez ovalıyorsam gözümü Garnier'de 4 kere ovaliyorum ve kalıntı kalması açısından da Garnier yine bir tık önde.  Hemen size performanslarını göstereceğim.

Böyle oldukça koyu bir makyaj yaptım(rimel sürmeyi unuttum:/)
Önce Garnier'i denedim.

Önce biraz beklettim ki daha kolay çıksın.



Bakmayın siz çok çekmiştim gibi durduğuma ama hafifçe çektim.
Sonra Böyle oldu ışte bira ovalamam gerekti.
Sonuç budur. Gayet sildi çıkardı herşeyi.

P



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder