10 Aralık 2013 Salı

Daily Make Up Tutorial 2 ve Doğum Günü Kombinim :)



 Youtube 'ta yeni videomla karşınızdayım. hem günlük kullanılabilecek bir makyaj hem de küçük gözlüler için tavsiyelerden oluşan bir video oldu :)

Youtube kanalımdan yayınlayacağım bir çekiliş olacak. Yılbaşı makyajı için kullanabileceğiniz ürünlerden oluşan bir seti hediye edeceğim:) Benim favori ürünlerim ve önerdiğim makyaj tonlarından olacağının ip ucunu verebilirim sanırım :) Bu hafta içerisinde video yayınlanacak ve çekiliş 25 Aralık'a kadar sürecek. Şartları ise videonun altına yorum bırakmak ve seçtiğiniz bir sosyal ağda yayınlamak olacak :)
Kimler katılmak ister böyle bir çekilişe :)
                                  
                                    
                                     
                                                      

                           Elbisenin kumaşından tutunda rahatlığını, şıklığını çok sevdim. Ben bu kolyeye bayıldımm. büyük olması rengi detayları çok hoşuma gitti. Bu son fotoğrafta belli olmasa da benzer tonlarda makyaj yaptım. Doğum günüm olduğu için 10 Aralık bugün biraz süsleneyim dedim :)
Umarım beğenmissinizdir.
İyi  haftalaaar :)

1 yorum: