6 Aralık 2013 Cuma

Bugünkü Makyajim

Herkese merhabaa :)

Bugün erkenden gelen doğum günü hediyemle makyajımı yaptım ve hemen sizinle paylaşmak istedim.
Studio fix fluid fondöten aldı ablam :) 
Uzun zamandır iyi bir kapatıcılık özelliğine sahip bir kapatıcı istiyordum. Bu fondöten tam istediğim gibi. Her ne kadar yüzümde çok sivilce olmasa da lekelerimi kapatabilmek biraz uğaştırıyordu beni. Bununla beraber kapaticilara ihtiyacim kalmadı :)

Bugünkü makyajıma dönerseeek :)
Böyle çok ürün kullanmış gibi gözüksem de aslında hafif bir makyaj yaptım :)
Önce Mac fondötenimi kullandım sırayla 
Avon Luxe kapatıcıyı, Avon'un kahve tonlardaki 4'lu farını kullandım 1. Renk olarak geçen an açık rengi tüm göz kapağıma uyguladm 4.rengide gözüme gölge vermek için kullandim. 3. Rengi gözümün sonuna kullandım. Ve eyelineri Sephore ''nin 4lu farinda ki siyahla yaptım. Çok da memnun kaldım bu yeni eyeliner görünümünden.
Dün H&M den beyaz kalem almistik onu da göz içime uyguladim. Allık favorim olan NYC 'nin hafif gul kurusu alliği. Son olarak kaşımı da Flormar'in far paketi ile doldurdum.



Umarım fotoğraflardan anlasiliyodur makyajim. Siz nasıl buldunuz bugün kü makyajımı :)?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder