22 Aralık 2013 Pazar

Yılbaşı Makyajı 2



Herkese merhabalaaar,
Yılbaşı makyajlarına doyamadım. bir alternatif video daha çektim. Şu ışık olayını bir ayarlayabilsem daha net görebileceksiniz renkleri fakat ben pembe ve mor tonlarda makyaj yapmak istemiştim :) Bir süre daha bu durumu anlayışla karşılanmanızı umaraaak videomu izlemeye davet ediyorum :)
Herkese iyi seğirler. Yorumlarınızı bekliyorummmmm
 XOXO





Çekilişim halen devam ediyor. Son gün 25 Aralık :)
Eğer bilmiyorsanız iseeee;
1. Herhangi bir sosyal ağda beni takip etmek ve bu videoyu yada benim diğer ağlarda paylaştığım fotoğrafı peylaşıp beni etiketlemek :)
2. si ise bu videonun altına ^katıldım^ yazmanız yeterli olacaktır. :)

Ürünler ise 
1- Avon True Color Eye Shadow Mohca Latte 4'lü göz farı
2-Avon Ultra Color Oxford Wine Ruj
3-Rimmel London'ın Tekli Kahve Rengi Farı
4-Essence I Love Stage Göz Bazı
5-NYC West Side Wİne Adlı Allık
6-Golden Rose Jolly Jewels 103 Numaralı ojesi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder