27 Kasım 2013 Çarşamba

Hayalimizdeki Mutfaklar

Merhabaa :)
Bugün biraz mutfaklardan konuşalım. Nr zamandır dekorasyona dair bir şey paylasmiyorum ama bu ilgimi kaybettim anlamına gelmiyor. Yeni bulduğum bir uygulama var Houzz diye. Nasıl sevdim anlatamam. İlk incelemek istediğimse mutfaklar oldu. Ne kadar güzeller bir görelim.
       OTUR MUHABBET ET
Mutfağa bakar misniz ? Manzarası yetmediği gibi oldukca da ferah bir mekan. O büyük tezgahta otur muhabbet et. Çagir misafirini yemeğini ye, içkini burda iç. 
Kapısı bahçeye açılan mutfaklar hep özendiğim mutfaklardır.
Böyle bir köşe için kocaman mutfaklara gerek yok. Burada da sahip olabiliriz. En sevdiğim detay böyle koltuklu bir köşedir.
Bembeyaz bir mutfakta ahşap dedtaylı masa nasıl karakter katmış mutfağa.

YEMEK YAPMAK BİR ZEVK
Işığı çok güzel alan bu mutfağa da çiçek ne güzel olmuş.

Her detayına hasta kaldığım mutfak.

Otantik mutfaklarda yemek yapmanın zevkide ayrı zevkli oluyor.
KİLERİNDE GUZELİ VARMİS



Bunların içine girip bugün ne yemek yapsam diye düşünmek istiyorum.
Benim mutfak seçimler bu şekilde. Siz hangilerini beğendiniz :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder